Saturday, January 23, 2010

Aku rasa makin semak

Salam suma..alo2..apa cer..
mak oii,,aku dah semak dok sj nih..
nak cari keja tp mcm mau xmau jaa nih
tulun2..plzz help me lohhh
i need a freakin job here..huhuhuh
aritu kan aku da la dgr cita dr kwn aku nih
dia p motong(toreh) getah kat mana tah kan
pastu dia cita la dia leh dpt smpai 200 SEHARI
mak oii!!!! masyuk tu..aku po tetiba ja teringat kg halaman
sbb kat kg aku tu ada belambak2 pokok getah di tanah tokwan aku 2
so aku kira bajet nak blek kg toreh getah la kan
tunggu pnya tnggu..hmapeh jaa huhuhuhu
sampai ksg pon aku xlek kg lg.huhuhuhuh
padahal klu aku ada kat kg ni dah msyuk gila aku kan
lantak la apa org nak kata kan
"xkan mengaji tinggi2 motong getah jaa" org ckp la kan
ada aku kesah! janji aku masyuk
tp ada msalah sket..masalahnya aku malas nak lek kg jgk
huhuhuhuhuhu mcmna la kau nak msyuk..adoiiii
i need ma motivation beb..
i wonder where i can find it..

0 comments:

Post a Comment

..someday..somehow..

..someday..somehow..